Forsendelse og returnering

Din pakke forsendelse

Pakker afsendes alle hverdage efter modtagelse af betaling og sendes via GLS med track & trace. Vi afsender både med og uden omdeling så hvis du foretrækker levering med omdeling, vil et mindre ekstra gebyr blive tillagt i forhold til uden omdeling. Uanset hvilken forsendelse, du vælger, vil vi give dig et link til track & trace på din pakke. Så du kan se hvornår den bliver leveret. Leveringstiden er 1-2 hverdage.

Fragt gebyret omfatter håndtering og pakning samt porto omkostninger. Vi råder dig til at samle dine varer i én ordre, da du får fri fragt når du handler for over 500 DKK.

Pakke forklaring:

En pakke uden omdeling er en pakke der bliver sendt til din nærmeste GLS pakkeshop. Du kan også vælge en hvilken som helst pakkeshop som du ønsker at afhente din pakke i - dette er uden yderligere omkostninger. Du vælger pakkeshop i punkt 04. Fragt i indkøbskurven. En pakke uden omdeling koster 29 kroner.

En pakke med omdeling er en pakke der bliver leveret til din dør. Du skal dog være opmærksom på at du skal være hjemme når GLS kommer med pakken. Hvis du ikke er hjemme bliver pakken lagt i nærmeste pakkeshop hvor du kan afhente den - typisk dagen efter. En pakke med omdeling koster 49 kroner.

Skulle du imod forventning ikke have modtaget din ordre inden for 4 hverdage, så kontakt os på kontakt@sungear.dk og oplys venligst dit navn, adresse samt ordrenr..

Fortrydelsesret

Du har altid 14 dages fuld returret, så længe varen er i ubrudt emballage og original stand. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og samme antal som der blev modtaget.

Fortrydelsesretten bortfalder i tilfælde af at varen er i brudt emballage eller ikke er i original stand. Det er købers ansvar at betale eventuelle omkostninger forbundet med returnering af varen. Returnering skal ske i forsvarlig emballage, så varen ikke tager skade heraf. Ønsker du at returnere en vare, skal du altid kontakte os på kontakt@sungear.dk inden du returnerer varen.

Skulle du mod forventning fortryde din ordre, skal varen sendes til nedenstående adresse:

E Shop Logistics ApS
Niels Bohrs Vej 2
7430 Ikast
Att.: Sungear

Reklamation

Vi følger selvfølgelig den danske lovgivning, så du har altid 2 år reklamationsret. Du kan derfor få ombyttet varen, repareret den, et afslag i prisen eller pengene tilbage alt efter situationen. Der må beregnes reparationstid, i tilfælde af at varen kan repareres. Det er din pligt at bevise fejler eller mangler. Og du skal straks kontakte os på kontakt@sungear.dk hvis du oplever fejl eller mangler.

Reklamation gælder undtagelsesvist ikke hvis køberen har forvoldt skade på produktet eller produktet er benyttet uretmæssigt.

I tilfælde af reklamation, er det køberens ansvar at varen sendes i sikker stand til nedenstående adresse samt eventuelle forsendelses gebyr frem til Sungear.

I tilfælde af reklamation sendes varen til:

E Shop Logistics ApS
Niels Bohrs Vej 2
7430 Ikast
Att.: Sungear